ELS VOLUNTARIS DEL FAS COMENCEN UN NOU CURS A L’INS TORRENT DELS ALOUS

La Fundación Autònoma Solidaria (FAS) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) fa una tasca social de suport a nens i nenes i/o adolescents per millorar els hàbits escolars, els resultats acadèmics i les habilitats socials. Per parelles, els estudiants voluntaris, en coordinació amb els tutors de l’escola i la Fundació Autònoma Solidària, dinamitzen els tallers una tarda a la setmana. Al nostre institut els tallers d’estudi assistit van començar el passat 10 d’octubre i tenen lloc els dilluns i dimecres, de 15:30 a 17 h. Actualment se’n beneficien alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Agraïm l’Andy i el Sergio la seva dedicació amb els nostres alumnes.