ALUMNAT DE 1r D’ESO AL DELTA DEL LLOBREGAT

El passat divendres 5 de maig els alumnes de 1r d’ESO van anar de sortida al Delta del Llobregat. Es pretén que l’alumnat conegui un dels espais naturals propers a casa nostra com és aquest i es continua, així, en la línia de descoberta de l’entorn natural, en què, primerament, s’ha estudiat l’entorn més proper, el Torrent dels Alous, per seguir amb altres espais naturals com el que ara ens ocupa.

Al Delta del Llobregat es va fer una anàlisi del tipus de vegetació i fauna característica del lloc: es van poder observar unes onze espècies d’aus, totes elles aquàtiques, i plantes típiques d’aiguamolls. També es va fer una anàlisi de com es formen els deltes i la situació actual de protecció de l’espai.