10 ANYS D’HISTÒRIA EN 10 IMATGES – MAIG CURS 2019/20

El curs 2019/20 comença amb un nou equip directiu, Teresa Pardo agafa la direcció del centre, després d’haver estat 4 anys com a cap d’estudis; es tanca així un cicle de 8 anys on l’Anna Malonda havia estat fins llavors la directora. Aquest curs també inaugurem l’última part de l’edifici: el gimnàs i les pistes esportives! Com estaven de contents els/les docents d’educació física perquè finalment es podien fer classes al nostre centre, sense haver de desplaçar-nos a l’escola 25 de Setembre o al camp de futbol. Una altra novetat de l’any va ser dedicar un espai de mitja hora al temps de lectura, un temps de desconnexió de les classes per poder gaudir de llegir tranquil·lament allò que ens venia de gust. I com no, no ens podem oblidar de mencionar i destacar com va acabar el curs 2019/20: amb la pandèmia COVID-19! A mitjans de març tancàvem el centre, pensant que seria qüestió de 15 dies, per finalment veure que seria qüestió de mesos. L’últim trimestre el vam haver de fer en confinament, fent classes telemàticament. Ens va tocar viure una experiència única, que mai oblidarem en les nostres vides. Una situació amb la qual mai ens havíem trobat, plena d’incerteses, temors, i on ens vam habituar per poder continuar treballant amb al món telemàtic de les videoconferències, una altra forma de comunicar-nos amb els nostres alumnes i famílies… D’aquí la imatge seleccionada per representar el curs, la de les videoconferències com a instrument de treball, en aquest cas concret la imatge correspon a la del claustre de docents del 30 de juny de 2020 que donava per finalitzat el curs 2019/20. Tot un repte superat gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa (docents, personal PAS, alumnes i famílies). Només els últims dies vam poder retrobar-nos presencialment amb alumnes de 4t ESO i 2n Batxillerat, això sí, complint unes estrictes normes de seguretat COVID-19.