10 ANYS D’HISTÒRIA EN 10 IMATGES – ABRIL CURS 2018/19

Arribem ja al 8è any d’història del nostre centre, el curs 2018/19. Un curs ben marcat en la nostra memòria, i on és fàcil escollir la imatge que el representa, l’any on estrenem el nou edifici! Un edifici llargament esperat, on acabàvem amb la vida als mòduls. En aquest nou espai que ens semblava immens, i que durant un temps ens perdíem pels passadissos, podíem gaudir d’aules específiques àmplies, d’aules tutoria per a tot l’alumnat, departaments per al professorat, i un llarg etcètera. També es poden destacar altres aspectes del curs, per exemple la visita que van tenim a l’octubre del Conseller d’Educació en aquell moment, Josep Bargalló, i també que aquell curs, una de les nostres alumnes, l’Alba Garcia, va obtenir el 1r premi al Treball de Recerca de Batxillerat Miquel Segura, un premi que lliura l’Ajuntament de Rubí als millors treballs de recerca de la ciutat.