Dimarts 25 i dijous 27 de novembre els alumnes de 1r d’ESO han realitzat una sortida al Parc de Can Zam (Santa Coloma de Gramenet). Allà han participat en un taller sobre la biodiversitat del parc, que els ha permès conèixer millor les espècies i l’equilibri natural de l’entorn.
També han fet una activitat de recollida i classificació de residus. Cada grup ha disposat de 20 minuts per recollir residus i ha recollit 2 kg, majoritàriament plàstics i microplàstics. Els alumnes han anotat la quantitat i el pes de cada tipus de residu per poder-los analitzar després a l’aula. A més, han pres mostres d’aigua del riu Besòs i del llac del parc per estudiar-les al laboratori i comparar-ne la qualitat.
Aquesta sortida ha estat una bona oportunitat per reflexionar sobre l’excés de residus que generem i sobre la necessitat de cuidar el nostre entorn.













