Els alumnes de 4t visiten el Museu Memorial de l’Exili, la platja d’Argelers i la maternitat d’Elna

El dia 4 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van visitar el Museu Memorial de l’Exili (MUME), un espai per a la memòria, la història i la reflexió crítica. A continuació, van poder passejar per la platja d’Argelers, indret que temps enrere va acollir milers de refugiats republicans de la Guerra Civil. Per acabar la jornada, van poder descobrir la llum de l’esperança a la Maternitat d’Elna, un oasi de pau i solidaritat enmig de la desesperació de l’exili.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *