Programa d’Excel.lència

El Programa d’Excel·lència a l’Institut de Tona neix fruit d’una inquietud compartida pel Claustre de professors del centre, per tal d’oferir un element de millora i motivació a l’alumnat que fins al moment ha tingut un bon rendiment acadèmic.

El programa comprèn diferents propostes per donar-hi accés al major nombre d’alumnes possibles; per això, hi ha plantejaments adreçats als alumnes d’ESO i d’altres adreçats als alumnes de Batxillerat.

ALUMNAT D’ESO

L’alumnat tria una de les àrees en la qual no obté resultats òptims i pot fer un treball, dissenyat pels professors de cadascuna de les àrees, per tal de millorar la seva nota mitjana a final de curs.

ALUMNAT DE BATXILLERAT

El projecte va destinat a 6 alumnes que cursin 1r de Batxillerat, tenint en compte els dos millors expedients de la primera avaluació. Aquests alumnes faran classes de suport a un total de 8 alumnes de 1r i 2n d’ESO un dia a la setmana durant 2 hores, i formaran part del projecte Estudi Assistit.

Les recompenses que obtindran una beca per formació i/o material escolar.

TREBALLS DE RECERCA

Els millors treballs de recerca es proposen per presentar-los als diferents premis que es convoquen a Catalunya.

Els dos o tres treballs amb notes més altes es presenten en un acte públic i obtenen una compensació per part del centre.