Generació plurilingüe (GEP)

A l’Institut de Tona som conscients que cal garantir les oportunitats de comunicació  i d’aprenentatge a tot l’alumnat, per aquest motiu una de les prioritats és la millora de la competència en llengües estrangeres dels seus alumnes. Per assolir aquest objectiu, el centre en el curs 2015-2016 va entrar a formar part del GEP (Grup d’Experimentació del Plurilingüisme).

El nou model d’ensenyament plurilingüe està basat en l’ampliació del temps d’exposició lingüística dels alumnes a una llengua estrangera, en el nostre cas l’anglès, en un context curricular i de projectes transversals.

La implicació global de l’Institut de Tona en aquest projecte suposa una aposta decidida per la millora de la competència lingüística dels alumnes i,  per tant, una millora del seu futur professional.

L’aposta per aquest nou projecte pretén revertir en:

– Una millora dels resultats en llengua anglesa i com a conseqüència, una millora de la competència lingüística en anglès.

– Un canvi de metodologia d’ensenyament a l’aula

– Aquest curs s’imparteixen en anglès algunes hores de Socials de 1r, 2n i 3r d’ESO.

Esperem, doncs, que amb aquest projecte l’anglès esdevingui més present al dia a dia del nostre alumnat i millori la seva competència.

Resultado de imagen de english language