Aprenentatge més enllà de l’aula

Cada any treballem per enfortir la relació del centre amb el seu entorn amb l’objectiu d’assolir alguns dels reptes educatius de manera integral i comunitària.

Afavorir l’aprenentatge de l’alumnat  fora de les aules els permet experimentar nous llocs, conèixer noves persones, descobrir nous reptes, etc.

Algunes de les activitats que planifiquem vinculades amb l’entorn són:

Sortides, xerrades i tallers educatius.

Sortides amb pernoctació.

Cada curs intentem organitzar, com a mínim, una sortida amb pernoctació a 2n, 4t i 1r de Batxillerat. Considerem que aquestes sortides ens ajuden a assolir una de les nostres prioritats educatives, garantir l’èxit educatiu, personal i social de tot el nostre alumnat, ja que aporten molts beneficis:

• representen un aprenentatge profund però allunyat de l’educació formal
  • permet a l’alumnat generar vincles emocionals amb els companys.
  • són una experiència de creixement personal.
  • són una oportunitat per posar en pràctica diferents valors i habilitats: empatia, solidaritat, autonomia o responsabilitat.
2n d’ESO 4t d’ESO 1r de Batxillerat
Colònies de 3 dies a Palamós Viatge final d’etapa Esquí de fons (2 dies)