Els alumnes de 1r de Batxillerat visiten el Palau Robert.

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’optativa “problemàtiques socials” han anat a Barcelona a veure dues exposicions al Palau Robert, una titulada “Dues pedres. Paisatges persistents” i l’altra “Vides entre dictadures. Les fotografies de Rossend Torras”. Per acabar el matí, han visitat el Museu… Llegeix més»

Estampacions per la batucada de St. Jordi

Els alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO han col.laborat en la realització d’una batucada per l’alumnat de 1r ESO (Música) dissenyant tota la indumentària i diversos logotips. Per portar-ho a terme han utilitzat la màquina de tall làser per fer les… Llegeix més»

Els alumnes de 1r d’ESO visiten Camadoca

Els alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida molt especial a Santa Maria de Merlès. Van visitar Camadoca, un centre de recuperació d’animals que, o bé estan ferits o bé algú els ha portat allà com a animals exòtics que, malauradament, han alliberat a… Llegeix més»

A 2n d’ESO construïm una estructura amb poliedres

Els alumnes de 2n d’ESO han reforçat algunes competències matemàtiques i artístiques tals com mesurar i construir acuradament, resoldre problemes visuals, aplicar estratègies de planificació i interpretar i representar formes bidimensionals i tridimensionals. I com a proposta final han contruït una escultura amb poliedres.
Llegeix més»