Els alumnes de 1r de Batxillerat visiten el Palau Robert.

El divendres 19 d’abril, els alumnes de la matèria optativa Problemàtiques Socials de 1r de batxillerat van visitar tres exposicions ubicades en dos espais culturals a l’Eixample de Barcelona:
A l’espai públic del Palau Robert, l’exposició Dues pedres. Paisatges persistents ens conduïa a reconèixer la tasca de la pagesia en l’ordenació del territori i el patrimoni en pedra seca que n’ha restat. I a la sala Cotxeres, l’exposició Vides entre dictadures. Les fotografies de Rossend Torras ens provocava un viatge a escenes de la nostra història recent.

Finalment, la visita al Museu de l’Art Prohibit va connectar-nos amb una varietat de temes vinculats amb la censura i la necessitat d’expressió de les injustícies i els abusos de poder.