Reunió de famílies 1r i 2n d’ESO (Dimarts 9 nov.)

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a la reunió de famílies d’alumnat de 1r i 2n d’ESO. Després de les informacions que han arribat des del Departament d’Educació i del Departament de Salut s’ha acordat que la reunió es realitzarà presencialment al centre

Cada família es dirigirà a l’aula del seu fill/a, per tant és important conèixer a quin grup va.

Data reunió: Dimarts 9 de novembre

Hora: 19 h.

Accés famílies d’alumnat de 1r d’ESO: C/ de la Tossa (Carrer de l’escola Antoni Gaudí)

Accés famílies d’alumnat de 2n d’ESO: C/ Lope de Vega (Costat del Mercadona)

Us recordem que l’assistència en aquesta reunió és molt rellevant, ja que es proporcionarà el butlletí amb les qualificacions de l’avaluació inicial, així com tota la informació pertinent proporcionada pel tutor/a del vostre/a fill/a.

IMPORTANT: Us demanem, sempre que sigui possible, que assisteixi com a màxim una persona per cada família i recordem que l’ús de mascareta és obligatori.

Gràcies per la seva atenció,

Equip directiu