t-1393529252-institutmontbuijpg

Benvinguts i benvingudes al nostre web i al nou curs escolar 2017-2018.
Un any més iniciem la feina amb il·lusió i bons propòsits de millora i d’èxit personal i col·lectiu.

Donem una salutació molt cordial a tot l’alumnat de continuïtat en el centre i a les seves famílies.  Donem una càlida benvinguda a tot l’alumnat de nova incorporació al centre en els cursos d’ ESO, de Batxillerat i de Programes de Formació i Inserció (Auxiliar en Serveis Administratius) i a les seves famílies. Desitgem que us trobeu a gust en el centre i que plegats, cadascun des del seu compromís, puguem contribuir a assolir amb èxit els ensenyaments obligatori i postobligatori.

El curs 2017-2018 continuarem amb la jornada continuada que ens permet distribuir l’horari en franges de dues hores i esmorzar, dues hores més i fer un petit refrigeri, acabant el matí amb dues hores més i cap a dinar. A la tarda, l’Associació Esportiva Escolar ofereix un grapat d’activitats esportives molt variades i l’ AMPA completa l’oferta de tarda amb l’Estudi Assistit també conegut com Reforç Escolar,  bateria, guitarra espanyola,…

Enguany seguirem donant continuïtat als  als intercanvis en llengua anglesa i francesa i altres programes que contribueixen a millorar els resultats educatius del nostre alumnat, a crear un bon clima de convivència i treball col·laboratiu entre el centre, les famílies i el municipi, també, a fer de l’ Institut Montbui un espai de formació personal i acadèmica en el qual imperen els valors del respecte a la persona i a les normes, el diàleg, l’esforç i la superació, l’equip, el respecte al medi ambient i l’obertura a l’exterior, entre altres.

Aquest curs, juntament amb l’ AMPA, tornarem a fer el reconeixement als millors expedients acadèmics de l’etapa d’ ESO i de l’etapa de Batxillerat i un altre reconeixement a l’alumnat que ha destacat en l’esforç i la constància.

Desitgem que plegats gaudim d’un bon curs escolar amb els propòsits de millora i superació que les circumstàncies actuals ens exigeixen.
Endavant amb entusiasme!!!