t-1393529252-institutmontbuijpg

Benvinguts i benvingudes al nostre web i al nou curs escolar 2018-2019.
Un any més iniciem la feina amb il·lusió i bons propòsits de millora i d’èxit personal i col·lectiu.

Donem una salutació molt cordial a tot l’alumnat de continuïtat en el centre i a les seves famílies.  Donem una càlida benvinguda a tot l’alumnat de nova incorporació al centre en els cursos d’ ESO, de Batxillerat i de Programes de Formació i Inserció (Auxiliar en Serveis Administratius) i a les seves famílies. Desitgem que us trobeu a gust en el centre i que plegats, cadascun des del seu compromís, puguem contribuir a assolir amb èxit els ensenyaments obligatori i postobligatori.

El curs 2018-2019 continuarem amb la jornada continuada que ens permet distribuir l’horari en franges de dues hores i esmorzar, dues hores més i fer un petit refrigeri, acabant el matí amb dues hores més i cap a dinar. A la tarda, l’Associació Esportiva Escolar ofereix un grapat d’activitats esportives molt variades i l’ AMPA completa l’oferta de tarda amb l’Estudi Assistit també conegut com Reforç Escolar i, el mes de gener, començarem una extraescolar de teatre.

Enguany seguirem donant continuïtat als  als intercanvis en llengua anglesa i francesa i altres programes que contribueixen a millorar els resultats educatius del nostre alumnat, a crear un bon clima de convivència i treball col·laboratiu entre el centre, les famílies i el municipi, també, a fer de l’ Institut Montbui un espai de formació personal i acadèmica en el qual imperen els valors del respecte a la persona i a les normes, el diàleg, l’esforç i la superació, l’equip, el respecte al medi ambient i l’obertura a l’exterior, entre altres.

Aquest curs, juntament amb l’ AMPA, tornarem a fer el reconeixement als millors expedients acadèmics de l’etapa d’ ESO i de l’etapa de Batxillerat i un altre reconeixement a l’alumnat que ha destacat en l’esforç i la constància.

Desitgem que plegats gaudim d’un bon curs escolar amb els propòsits de millora i superació que les circumstàncies actuals ens exigeixen.
Endavant amb entusiasme!!!