Llibres 1r de batxillerat

Benvolgudes famílies i benvolgut alumnat de 1r de Batxillerat,

Tal com us vam avançar, us fem arribar en aquest correu el codi de descompte de l’editorial Vicens Vives per adquirir els llibres de les matèries de Català i Filosofia. El codi de descompte és tot el que surt encerclat. També hi trobareu els ISBN dels dos llibres i un manual de compra. Podreu comprar els llibres des d’avui mateix, 20 de juliol; per tant, no caldrà esperar a finals d’agost, com s’havia dit inicialment.

D’altra banda, us recordem que la resta de llibres es poden gestionar a través d’Iddink, que ja us ha facilitat el codi d’accés, i que avui és el darrer dia per beneficiar-vos del descompte en les despeses de gestió dels llibres que ofereix aquesta empresa. Consulteu la llista adjunta(la teniu també a la web del centre).

Els llibres que heu de tenir són:

• Tots els de les matèries comunes: Català, Castellà, Anglès i Filosofia
  • Dels llibres de modalitat NOMÉS els de la vostra:
  •  Modalitat Social: Economia i Funcionament de l’empresa
  • Modalitat Humanística: Literatura Universal, Llatí i Diccionari Vox
  • Modalitat Científica: Biologia i Química. A més, si heu escollit a la primera franja Física, també necessiteu aquest llibre.
  • Modalitat Tecnològica: Tecnologia i Enginyeria. A més, si heu escollit a la primera franja Física, també necessiteu aquest llibre
  • Finalment, heu de disposar de les lectures de Català i de Castellà, bé a través d’Iddink, bé agafades en préstec d’una biblioteca, etc.

Us desitgem un bon estiu.

Salutacions,

La direcció

1. Jessica

Bon día,

A primer de batxillerat
    Quins libres son? N ho especifiqueu

2. Jessica

Bon día, vaif Fer un escrito porque no trobava un libres de lectura, ja els vaig trobar a la llista, pero Hi ha un Altra dupte lectura universal amb mes llibres auixo tambe? Perqué no es mensiona on posseu Finalment, heu de disposar de les lectures de Català i de Castellà, bé a través d’Iddink, bé agafades en préstec d’una biblioteca, etc.que hem de Fer?