Chromebooks

Des del curs 2018-2019, l’Institut Montbui ha engegat un projecte d’implementació d’un dispositiu per alumne al primer curs d’ESO. Cada alumne porta el seu propi dispositiu Chromebook a l’aula. Aquest fet permet flexibilitzar el procés d’aprenentatge, ajudant a l’alumnat, motivant-los, etc.

L’Institut Montbui sempre ha apostat per la innovació i per la digitalització dels ensenyaments, i en aquest nou pas facilita el treball i l’avaluació la competència digital de l’alumnat d’una forma transversal (Decret 187/2015), que juntament amb la realització de projectes formen part de la innovació constant en el centre.

A continuació hi ha una presentació de l’ús d’aquests dispositius al nostre centre:

Per fer la RESERVA del Chromebook del curs 2019/20, omple aquest formularihttps://forms.gle/LTFYtQGcJPE6oYUn7

TINC UNA AVARIA AL CHROMEBOOK

Si s’ha produït una avaria del dispositiu del teu fill/a, cal que segueixis les indicacions presents al següent document. Clicant al símbol de la flexta a la part superior dreta del document, aquest s’obrirà de forma completa en una nova pestanya: