La Dúnia Farhan s’obre pas en el món de la investigació

L’alumna de segon de Batxillerat Dúnia Farhan segueix fent camí i dona passos ferms en el món de la investigació. La jove ha format part del grup de cinc persones que ha investigat recentment sobre el cultiu de cèl·lules mare neuronals, per tal que aquestes siguin útils per a provar nous fàrmacs relacionats amb les demències i, sobretot, l’Alzheimer. Aquesta investigació li ha servit com a part experimental del seu Treball de Recerca Alzheimer, brins de memòria, en què va treure la màxima nota.

Bojos per la ciència, el primer repte

La Dúnia, a més, ha format part de l’equip investigador del programa Bojos per la Ciència. L’alumna va ser seleccionada entre els 40 millors d’aquesta especialitat i ha fet la seva investigació a l’IBEC (Institut de Bioenginyeria de Catalunya) de la UB, sobre la fibrosi quística, una malaltia que afecta a les vies respiratòries.