L’alumnat de segon d’ESO, en versió ‘acústica’

L’alumnat de segon d’ESO A, B i C ha fet aquest dimarts, 30 d’abril, una sortida vinculada a la matèria de física i química. Aquesta activitat ha estat al CosmoCaixa de Barcelona on han fet dos tallers: d’una banda, “materials sorprenents” en el qual han descobert diversos minerals i les seves característiques i, d’altra banda, “so i acústica” per aprendre d’una manera experimental i divertida les ones acústiques i la seva propagació. Finalment, han disposat d’una estona lliure per veure les exposicions.

Podeu veure un recull d’imatges a l’Instagram de l’institut.

Mira el vídeo: