Camp d’aprenentatge d’Empúries-1r BTX (Socialhumanístic)

Benvolgudes famílies,

Del 27 de novembre a l’1 de desembre l’alumnat de 1r de Batxillerat de la modalitat SO-HU podrà assistir al Camp d’Aprenentatge d’Empúries a l’Escala. El programa d’activitats serà el següent:

ACTIVITATS ESTADA DIA 1  DIA 2  DIA 3  DIA 4 DIA 5
MATÍ AiguamollsPresentació al CdA Ciutat grega d’Empúries Ciutat romana d’Empúries Ruta Caterina Albert per l’Escala St. Martí d’Empúries
TARDA Aiguamolls Tarda lliure Taller d’inscripcions Mites de plata

HORARI

PREVIST

11: 00 – 16:30 h. 10:00 – 13:00 h. 10:00 – 13:00 h. 10 – 16:30 h. 10:00 – 13:00 h.
11: 00 – 16:30 h. 14:30 – 16:30 h. 15:00 – 17:00 h. 14:30 – 16:30 h.

Com fer el pagament?

El preu de la sortida és de 200 euros.

Cal fer un primer ingrés de 100€ i entregar l’autorització als tutors no més tard del dimecres 11 d’octubre. Concepte de pagament: “CdA-1r-BTX-Empúries” (100 euros)”.

1. Accediu a la pàgina web de l’Institut Montbui: https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Feu clic a la icona “pagament online”:
  3. Al desplegable “Selecciona l’activitat” heu de triar “CdA-1r-BTX-Empúries” (100 euros)”.
  4. Si cal, indiqueu la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas
  5. Escriviu el nom i cognoms de l’alumne/a.
  6. Seleccioneu el curs, grup i nivell educatiu. Si no sabeu alguna dada, cal seleccionar l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Seleccioneu l’ensenyament (ESO/BATX/PFI). Si no sabem l’ensenyament, seleccionem l’interrogant, pel fet que és obligatori triar una opció.
  8. Cliqueu a “Fer el pagament”
  9. Ompliu les dades de la plataforma bancària.
  10. Rebreu la confirmació de pagament del banc. Guardar en PDF o Imprimir (clicant al damunt de la icona d’una impressora) la confirmació de pagament del banc.
  11. Envieu la confirmació de pagament al correu electrònic del tutor/a (o imprimir-la i donar-li)

Trobareu més informació al full de pagament de la sortida Autorització-cda-Empúries