Fem un Mural! (Projecte de recerca 4t d’ESO)

Un altre dels projectes de recerca que va dur a terme l’alumnat de 4t d’ESO va ser “Fem un Mural!”, relacionat amb l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica.
L’objectiu d’aquest projecte era que l’alumnat dissenyés i posés en pràctica la creació d’un mural per guarnir el mur… Llegeix més»

Festa de Graduació de la promoció 2021 d’ESO, PFI i Batxillerat

El passat divendres 18 de juny vam celebrar l’acte de graduació, una festa que recuperem després de la cancel·lació de l’edició anterior.
L’acte, que es va iniciar a les 18 h de la tarda, va servir per fer un reconeixement a aquell alumnat que aquest curs… Llegeix més»

El Judici a Oskar Schindler (Filosofia 4t ESO i Batx)

Aquest curs, amb els alumnes de 1r de batxillerat B hem estat treballant els moviments totalitaris, i en concret l’holocaust nazi, a partir de la pel·lícula “La llista de Schindler”. L’activitat, que s’ha fet repartida en 8 sessions tenia com a finalitat poder fer un… Llegeix més»

Organització FINAL DE CURS 2020 – 2021

Benvolgudes  famílies,
Esperem que us trobeu bé de salut.
Volem informar-vos sobre l’organització del final d’aquest curs:
Durant la setmana del 7 a l’11 de juny l’alumnat de 1r, 2n, 3r d’ESO faran el treball de síntesi i l’alumnat de 4t d’ESO el Projecte de Recerca. Durant aquesta… Llegeix més»

Xerrada d’en Toni Garcia, president del grup DOGA

Divendres passat l’alumnat d’economia va rebre la visita d’en Toni Garcia, president del grup empresarial DOGA, l’activitat principal del qual és la fabricació de components d’automoció, adreçats a tota mena de vehicles.
La xerrada ha estat possible gràcies al  Programa Escola i Empresa, on el seu… Llegeix més»

Beques de l’Ajuntament pel curs 2021-22

Des d’avui i fins al dia 20 de juny, les famílies poden demanar ajuts per fer front a les despeses econòmiques destinades a l’escolarització, com ara la compra de llibres i/o llicències digitals, quota de reutilització de llibres o la compra d’un dispositiu Chromebook.
Poden ser… Llegeix més»