Participació a les estades lingüístiques d’estiu

Amb l’objectiu de reforçar les activitats de millora de la competència en llengua anglesa de l’alumnat i reforçar les seves habilitats socials i relacionals, un grup d’uns 25 alumnes del nostre institut van tenir la possibilitat de realitzar estades d’immersió lingüística en llengua anglesa amb… Llegeix més»

Deures d’estiu curs 2020-21

Com cada any, des de l’INS Montbui oferim a les famílies una sèrie de recursos per tal que l’alumnat del centre pugui continuar treballant i reforçar els continguts i competències de l’etapa d’ESO. Aquests deures d’estius estan a l’abast de tot l’alumnat del centre, però… Llegeix més»

Xerrada d’en Toni Garcia, president del grup DOGA

Divendres passat l’alumnat d’economia va rebre la visita d’en Toni Garcia, president del grup empresarial DOGA, l’activitat principal del qual és la fabricació de components d’automoció, adreçats a tota mena de vehicles.
La xerrada ha estat possible gràcies al  Programa Escola i Empresa, on el seu… Llegeix més»

Divertinta, edició número 45

Ja tenim, acabada de sortir del forn, la darrera edició de la revista Divertinta. En aquesta edició número 45, dirigida i maquetada per la Núria Martí, professora d’Ed. vidual i plàstica, podreu copsar el dia a dia del nostre centre: activitats, sortides, articles i notícies…… Llegeix més»

El projecte GEP creix

Enguany hem completat el tercer curs del Projecte GEP (Generació Plurilingüe) i s’acaba l’acompanyament que ens ha fet aquests 3 cursos el Departament d’Educació. Han estat tres anys d’intens treball i formació en metodologia per ensenyar en llengua anglesa, que han permès que el GEP… Llegeix més»

Fem un Mural! (Projecte de recerca 4t d’ESO)

Un altre dels projectes de recerca que va dur a terme l’alumnat de 4t d’ESO va ser “Fem un Mural!”, relacionat amb l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica.
L’objectiu d’aquest projecte era que l’alumnat dissenyés i posés en pràctica la creació d’un mural per guarnir el mur… Llegeix més»