Recollida llibres de text – Juny

Us informem dels dies que l’AMPA recollirà els  llibres de reutilització de l’alumnat  que NO s’ha de presentar a recuperacions de setembre són:
25 de juny   –   1r ESO   –  de 15:30 a 16:30
                        27 de juny   –   2n ESO  –  de 15:30 a 16:30
                        28 de… Llegeix més»

L’HORT DE L’INSTITUT

L’Institut Montbui ja té hort. Els alumnes de 3r d’ESO, que cursen l’assignatura de Projectes, han treballat molt per aconseguir-ho.
Hi hem cultivat productes de temporada (enciams, pastanagues, bledes, tomàquets, maduixes, escaroles, plantes aromàtiques…), els alumnes han treballat els diferents processos, des de la preparació del… Llegeix més»

POESIA EXPERIMENTAL – 4t D’ESO

Exposició de l’alumnat del 4t d’ESO sobre poesia experimental:

• cal·ligrames,
  • poemes visuals,
  • poemes objecte…

No us la perdeu!

Estaràs sempre amb nosaltres, Azeddin

Eren les 14:15 del dijous 24 de maig que començava l’acte d’homenatge a l’alumne de 2n d’ ESO, Azeddin Zeriouh, atropellat el diumenge 20 de maig per un cotxe que es va donar a la fuga.
Alumnes, professors i personal d’administració i serveis,  acompanyats d’exalumnes  i… Llegeix més»