Informació sobre l’ajornament de la preinscripció, la selectivitat, el tancament del centre, el seguiment telemàtic de les classes i l’avaluació del 3r trimestre

Com ja sabeu per les notícies oficials, els centres escolars estaran tancats mentre duri la declaració d’estat d’alarma, almenys fins l’11 d’abril. El 15 d’abril començarà el tercer trimestre amb aprenentatge virtual avaluable (document de criteris 3r trimestre 2020). Les dates de la selectivitat… Llegeix més»

Una experiència inoblidable a Televisió de Catalunya i a Catalunya Ràdio

El passat dia 4 de març, els alumnes de la classe de 3r d’ESO C de l’Institut Montbui, van visitar les instal·lacions de Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio.
L’objectiu d’aquesta visita era que els nostres estudiants coneguessin per dintre els dos grans mitjans de comunicació… Llegeix més»

Una visita a la Barcelona del S. XVII a través del Quixot

El dilluns dia 9 de març, els alumnes de 1r de batxillerat i els de literatura castellana de 2n del batxillerat humanístic, vam poder gaudir d’una ruta literària que recreava els paranys que van recórrer els protagonistes de l’obra més destacada de Cervantes, Don Quijote… Llegeix més»

Solucions dels enigmes matemàtics

Ja tenim aquí les solucions als diferents enigmes matemàtics que ens han ofert des del departament de Matemàtiques i Economia, dins la Setmana de les matemàtiques que volíem celebrar al centre, però que, finalment, s’ha fet a través d’aquest web i de l’Instragram de centre.
Esperem… Llegeix més»

Com és l’Institut Montbui? Així us ho vam explicar a la jornada de portes obertes!

Com ja sabeu, el passat dia 10 de març vam celebrar la jornada de portes obertes al nostre centre. Les escoles de primària de la població i les famílies interessades en els nostres estudis d’ESO, batxillerat i PFI ens van visitar i van tenir l’oportunitat de… Llegeix més»

Els nostres tabalers participen al Carnestoltes infantil de Santa Margarida de Montbui

El dissabte dia 7 de març a la tarda el grup de tabalers de l’Institut Montbui van participar a la batucada del Carnestoltes infantil de Santa Margarida de Montbui celebrat al Montmercat.
La festa va començar a les 17 h amb una concentració de disfresses individuals… Llegeix més»