Xerrada sobre Comerç Internacional

El passat divendres 14 de maig, va tenir lloc una xerrada sobre Comerç Internacional, concretament la gestió duanera, a la sala d’actes de l’Institut Joaquim Mir.

L’alumnat de 1r de Comerç Internacional, va poder gaudir d’una xerrada molt propera i real sobre la gestió que fa una gran empresa com Grupo Pérez i Cía. Un dels grans transitaris, consignataris i serveis de transport internacional, situal al port de Barcelona i que gestiona el transport de clients tant importants com El Corte Inglés.

Olga Gómez, amb una experiència de més de 20 anys, a una empresa històrica al sector, va captar l’atenció durant una mica més de dues hores, amb una aproximació molt propera i una visió molt real.

L’alumnat va poder veure reflectit tot el seu aprenentatge del curs, des dels incoterms, la documentació  en la gestió duanera, les rutes comercial, la comunicació amb la duana i gestió al port i fins i tot el conflicte entre els EEUU i Xina.

L’alumnat va quedar molt agraït i interessat en aquest ampli i important món empresarial al que corresponen els transitaris i consignataris.