Xerrada: “El teu fill/a té dret a estar bé. Eines i estratègies per acompanyar-los davant l’assetjament entre iguals”

Benvolgudes famílies,

Ens plau adreçar-nos a vosaltres per convidar-vos a participar de les xerrades educatives per a famílies que organitza la Diputació de Barcelona i que el Consell Comarcal del Garraf i l’ajuntament de Vilanova i la Geltrú, us volem apropar.

Es tracta d’un Cicle de xerrades adreçades a famílies sobre temes d’interès i segons l’edat d’infants, adolescents i joves. Totes les xerrades són en format online (plataforma Zoom) i gratuïtes, cal inscripció prèvia, consulteu la informació a cada xerrada. Les persones inscrites rebran al seu correu la confirmació de la inscripció i l’enllaç per connectar-se.

El teu fill/a té dret a estar bé.

Eines i estratègies per acompanyar-los davant l’assetjament entre iguals

Autonomia personal per a famílies amb fills i filles de 6-12 anys.

Dimecres 6 de març de 2024, a les 18:00 h.

Organitza: Consell Comarcal del Garraf i Diputació de Barcelona.

Espai formatiu per instruir a les famílies en la prevenció, detecció i actuació davant l’assetjament escolar per a la seva resolució com a part de la comunitat socioeducativa de l’infant.

Per acompanyar i abordar l’assetjament o l’aparició de violència oferim eines i recursos que millorin l’acompanyament donant resposta al sosteniment emocional de dolor i enfocant-se a la seva gestió per restaurar el benestar propi de l’infant i relacional entre els seus iguals. Més informació.

Inscripcions: podeu inscriure’s adreçant-vos al correu electrònic serveispersonals@ccgarraf.cat fins a les 14h. del mateix dia de la xerrada, indicant nom i cognoms de la persona que hi assistirà, telèfon de contacte i el centre educatiu de referència.

El teu fill/a té dret a estar bé.

Eines i estratègies per acompanyar-los davant l’assetjament entre iguals

Autonomia personal per a famílies amb fills i filles de 12-16 anys.

Dijous 14 de març de 2024, a les 17:30 h.

Organitza: Ajuntament de Canyelles i Diputació de Barcelona.

Per acompanyar i abordar l’assetjament o l’aparició de violència oferim eines i recursos que millorin l’acompanyament donant resposta al sosteniment emocional de dolor i enfocant-se a la seva gestió per restaurar el benestar propi de l’infant i relacional entre els seus iguals. Més informació.

Inscripcions: podeu inscriure’s adreçant-vos al correu electrònic ensenyament@canyelles.cat, indicant nom i cognoms de la persona que hi assistirà, telèfon de contacte i el centre educatiu de referència.