Vaga 8 de març, 2021

Benvolgudes famílies i alumnat,

Dilluns dia 8 de març és el Dia Internacional de les Dones i els principals sindicats de l’àmbit de l’Educació han convocat una vaga general feminista per fer visible la situació de desigualtat que pateixen les dones avui en dia. També alguns sindicats d’estudiants han convocat vaga i l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i CCFF s’hi ha adherit. És per aquest motiu que dilluns, els alumnes majors d’edat o, menors d’edat amb l’autorització dels pares, poden exercir el dret a vaga. D’aquest dret n’estan exclosos els alumnes de 1r i 2n d’ESO. Pel que fa a l’alumnat de batxillerat, comencen la setmana s’exàmens i tal i com estableix el nostre protocol, les activitats previstes amb anterioritat a la convocatòria de vaga, es mantenen.  Es preveu que l’activitat lectiva per a l’alumnat que no faci vaga es podrà seguir amb normalitat.