Taller de negociació impartit per la Mancomunitat Penedès-Garraf al CFGS de Comerç Internacional de l’INS Joaquim Mir de Vilanova i la Geltrú

El passat 2 de març vam gaudir d’un taller de negociació impartit per la Mancomunitat Penedès-Garraf pensat per l’alumnat de Comerç Internacional i encabit en el mòdul de Negociació Internacional.

Va ser un taller molt interessant on el nostre alumnat va poder comprovar quan han après en aquests mesos que portem de curs, i quines són les aplicacions pràctiques de la negociació en la resolució de conflictes, tant en entorns professionals, com personals.

Volem agrair a la Montse i la Glòria, la seva professionalitat i simpatia.

Volem agrair, també, la bona disposició del grup a gaudir i participar en aquesta activitat proposada des del centre.