Sortida de 2on de Comerç Internacional als premis GRAUSTIC 2023

El passat dijous 16 de novembre, va tenir lloc, a l’espectacular Torre de Telefònica de Barcelona, la Diada de les Tecnologies de laInformació I Comunicació (TIC) a Catalunya, que organitza GRAUSTIC des de l’any 2019. Aquest esdeveniment s’ha convertit en un referent dins del sector, amb participacions de les personalitats més representatives del món empresarial, universitari i de les administracions.

El tema principal d’aquesta jornada va ser la Intel·ligència Artificial I el debat sobre el seu efecte en diferents àmbits de la nostra
societat: l’Educació, la Ètica I Normativa, els nous Models de Negoci o l’Àmbit Laboral entre altres.
L’alumnat de 2n de comerç va poder interactuar amb els organitzadors de l’esdeveniment I els ponents
de les taules de debat, referents de la innovació, l’esforç exportador I la responsabilitat social.

Amb aquesta aventura, l’alumnat del projecte de Comerç Internacional es va poder endinsar en el sector
tecnològic, identificant tendències digitals i el seu efecte multisectorial i va poder apreciar la
importància de les col·laboracions empresarials, les Administracions I la formació.
L’alumnat va deixar ben alt el nivell del jovent en formació I especialment del reconeixement als estudis
de formació professional.
Ben segur una gran experiència per a avançar en els seus els seus Projectes de Comerç Internacional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *