Segon missatge adreçat a l’alumnat de cicles formatius del Institut Joaquim Mir: arrenquem el tercer trimestre

Com ja sabeu tant l’estat d’alarma com la situació de confinament s’allarguen, i per tant no ens queda cap altre remei, seguint les indicacions del departament d’educació, que continuar amb el curs de manera telemàtica.

Per això i seguint aquestes instruccions del departament a que fèiem esment al paràgraf anterior, us volem comunicar que:

1. El curs continua i s’avaluarà i qualificarà per mitjans telemàtics.
  2. Serà obligatori el desenvolupament de les activitats que se us aniran proposant setmanalment, així com el seu lliurament dins dels terminis que es vagin establint per part del professorat.
  3. Aquestes activitats seran avaluades pel professorat i serviran per qualificar les diverses Unitats Formatives que encara teniu pendents de tancar.
  4. A les properes dues o com a molt tres setmanes rebreu els butlletins de notes corresponents a la segona avaluació, que no vam poder tancar pel confinament sobtat.
  5. Tan aviat com sigui possible us farem arribar el calendari previst de final de curs.
  6. L’alumnat de segons cursos que no hagueu pogut completar un mínim de 220h de FCT tindreu la possibilitat de completar les pràctiques amb hores addicionals de mòdul de síntesi o projecte. Les vostres tutores us informaran detalladament al respecte.

La vostra col·laboració, per tant, continua sent imprescindible per tal de que puguem tancar el curs tot i les complicades circumstàncies en què ens trobem, pensant només en el vostre benefici personal i acadèmic, per la qual cosa us demanem que estigueu en contacte permanent amb les vostres tutores i la resta de professorat, i que ens feu saber si us plau si teniu problemes de connectivitat o no disposeu d’un ordinador adequat per tal de poder seguir les classes adequadament.

Cuideu-vos molt, esperem que vosaltres i totes aquelles persones que us estimeu estiguin bé i seguim endavant per superar entre totes aquesta situació incerta.

Atentament,

Professorat de cicles formatius