Noves mobilitzacions per l’educació pública

Benvolgudes famílies i alumnes,

Com segurament ja deveu haver sentit per les notícies, torna a haver-hi convocades diferents mobilitzacions pels mateixos motius que ja s’han fet aquest curs i que es resumeixen en voler una educació pública de qualitat. Hi ha diferents jornades convocades que us detallem tot seguit:

– 14 de maig. S’han convocat diversos actes a Barcelona als quals s’ha convocat tota la Comunitat Educativa. Us adjuntem el cartell informatiu i podreu llegir el comunicat de l’aFFac (Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya), que dona suport a les mobilitzacions.

– També hi ha convocades diferents jornades de vaga, parcials o totals:

• Dia 17 de maig, vaga de 8 a 10 h.
  • Dia 25 de maig, vaga tot el dia.
  • Dia 2 de juny, vaga de 8 a 10 h.
  • Dia 9 de juny, vaga de tot el dia.

Us adjuntem el cartell amb el resum de les vagues convocades de treballadores i treballadors de l’Ensenyament, i el resum dels motius pels quals es convoquen. L’alumnat amb dret a vaga ha comunicat la seva adhesió a les vagues dels dies 25 de maig  i 9 de juny.

Salutacions,

L’Equip Directiu