Lliurament de premis del 3r Concurs de Relats de Ciència ficció

Emmarcat en la diada de Sant Jordi i amb la vocació de promoure tant la lectura com l’escriptura entre l’alumnat de cicles formatius del nostre centre, des del Departament d’Informàtica de l’Institut Joaquim Mir hem convocat el tercer concurs literari de relats de ciència-ficció adreçat a l’alumnat de cicles formatius del nostre centre.

Enguany, la guardonada ha estat, amb el 1er Premi,  Xènia Caso Conejero, alumna de 1r curs del CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Web, amb l’obra “Ex-machina”.

El 2n Premi s’ha declarat desert.

La narració guanyadora ha rebut un premi de 60 euros, subvencionat al 50 % per l’Associació de Mares i Pares de l’Institut Joaquim Mir, a qui volem agrair novament la seva col·laboració, i el departament d’Informàtica del centre