L’Ins Joaquim Mir, seu de la Comissió Post-Obligatòria de Vilanova

L’INS Joaquim Mir és la seu de la comissió post-obligatòria on les famílies i alumnat, bàsicament en relació al batxillerat, poden adreçar les seves reclamacions, sol.licituds i dubtes a través del correu a8043693@xtec.cat o demanant cita prèvia al telèfon 93 893 36 48 i que vetlla per la transparècia en l’assignació de places en els centres públics de la ciutat. Podeu utilitzar el model de reclamació que s’adjunta.

Tingueu en compte que:

• Tot l’alumnat admès ha de formalitzar la matrícula al centre que se li hagi assignat. Si vol, pot formalitzar una reclamació per obtenir plaça en les altres opcions demanades.
  • Les reassignacions no seran fins passat el període de matrícula (30 de juny)
  • L’alumnat que vulgui fer una reclamació relativa a altres estudis post-obligatoris, com ara Cicles Formatius, també podeu adreçar-les al mateix correu electrònic de l’institut Joaquim Mir o bé demanant cita prèvia trucant al telèfon del centre. Podeu utilitzar el mateix model de reclamació adjunt. Tot i això, les llistes d’espera dels CCFF les gestiona cada centre i la Comissió només pot informar d’opcions en altres cicles o en altres centres.
  • Pel que fa al batxillerat artístic, també es gestiona des del propi Ins Dolors Mallafré. La Comissió només pot aclarir que l’alumnat que hi ha cursat ESO no tenen prioritat  i que han de contemplar altres opcions si estan molt endarrera a la llista d’espera.

Sol.licitud_Reclamació Comissió Post-obligatòria (1)