INFOMIR Reparacions: empresa de reparació d’ordinadors dels alumnes del PFI del Joaquim Mir

Aquest curs 23-24 és el segon any consecutiu que els alumnes del PFI d’Informàtica han creat una empresa fictícia de reparació, assessorament i reciclatge d’ordinadors. Una proposta amb metodologia d’aprenentatge servei, on els alumnes aprenen sobre el funcionament d’una empresa i alhora ofereixen un servei tècnic gratuït a la ciutadania de Vilanova i la Geltrú.

Logo creat pels alumnes.L’alumnat del PFI ha participat de diverses activitats, des de la creació del nom i el logo de l’empresa, confecció de tota la documentació per portar registre de les activitats acomplertes (fitxa de client, seguiment tècnic…). També han creat una pàgina web de difusió, un cartell i uns flyers per donar a conèixer el projecte.

El reciclatge i donació d’ordinadors es realitza de forma conjunta amb l’ONG labdoo.org.

Durant la setmana vinent es posaran en contacte amb el C.C. El Tacó i l’Escola Ginesta per explicar en què consisteix l’empresa INFOMIR i els serveis que ofereixen.

Cartell creat pels alumnes per difondre el projecte.Animem a totes aquelles persones que vulguin rebre diagnòstic i reparació, assessorament o fer donacions d’ordinadors que s’acostin a l’INS Joaquim Mir i preguntin a consergeria pel PFI de dilluns a dijous de 16 a 18 h. El servei estarà disponible fins al 31 de maig.

Alumnes participants del projecte empresa.
L’equip docent format per professors de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya expliquen la gran feina que ha fet l’alumnat, prèvia a la inauguració del servei d’aquesta setmana. Posar en marxa un projecte com a aquest al servei del ciutadà, porta darrera tota una tasca organitzativa, de treball en equip i de presa de decisions molt important. L’altruisme mostrat pel grup classe encoratja a aquest equip docent a acompanyar-los en els projectes.Us deixem tots els enllaços del material creat a través del projecte: