Concentració per reclamar una inclusió real a les escoles

Des del Joaquim Mir ens fem ressò de les reivindicacions de la Plataforma per a una Escola Inclusiva al Garraf. Aquest moviment creat per l’AFA Sant Jordi de Vilanova  s’ha fet gran, molt gran!!  I a aquesta reclamació s’han adherit també totes les comunitats educatives (mestres, professionals, AFAs i famílies) de Vilanova juntament altres comunitats i associacions de la comarca.

Tots reclamem conjuntament que el Garraf sigui REALMENT la comarca inclusiva per excel·lència i que compti amb tots els recursos (humans i materials) que li pertoquen i requereix per poder comptar amb una educació realment inclusiva i de qualitat.

És per això que a la Plataforma per a  una Escola Inclusiva al Garraf ens farà molta il·lusió comptar amb tots i totes el proper dilluns 14 de novembre a les 18h a la Plaça de la Vila

Moció ajuntament inclusió 14 novembre