COMUNICAT: Inclemències Metereològiques 22 Gener 2020

Benvolgudes famílies,

Protecció Civil municipal i el Servei d’Educació de l’IMET, com a mesura preventiva i atesa la previsió meteorològica, recomana que les famílies evitin portar als seus fills/es al centres escolars demà 22 de gener. El centre romandrà obert per atendre l’alumnat que no pugui romandre a casa però no es garanteix la normalitat pel que fa a la impartició de classes ja que la mobilitat del professorat també es pot veure afectada  a l’hora d’accedir al centre desde diversos indrets del territori.

La previsió per demà és la següent: a partir d’aquesta tarda/nit i fins ben entrada la matinada, continuarà plovent amb força intensitat, tot i que el vent anirà afluixant una mica respecte al d’avui. El fort vent i l’aigua abundant fa que augmenti el risc de caiguda de branques i arbres.

Agraïm la vostra col·laboració,