Certamen literari Sant Jordi 2020

Benvolgut alumnat,

Estem vivint uns dies convulsos i atípics, certament; però, si tots esteu bé i manteniu la il·lusió, tard o d’hora tornarem a compartir coneixements i, també, somriures presencials.

Si gaudíssim de les condicions ordinàries, el 23 d’abril celebraríem la Diada de Sant Jordi, una data plena de símbols de cultura i d’amor, amb tot el seguit d’activitats que acostumàvem a organitzar a dins l’ institut; entre elles: l’acte de lliurament de premis del CERTAMEN LITERARI SANT JORDI 2020, que enguany no serà possible.

Amb tot, però, la voluntat dels companys del Departament de Català és la de mantenir viu l’esperit del dit certamen, en el sentit de motivar l’alumnat perquè deixi volar la seva imaginació i produeixi petits tresors literaris.

I, per fer-ho possible, hem hagut de modificar alguns apartats de la convocatòria, com ara la data d’admissió dels originals (8 de maig), el format de les obres (PDF), o la data en què el jurat farà públic el seu veredicte.

En definitiva, cal que us llegiu les noves bases que consten en el cartell adjunt i que us animeu a participar-hi.

Bon Sant Jordi!

DEPARTAMENT DE LLENGUA CATALANA I LITERATURA