Visita dels alumnes de 1r d’AF a l’Arxiu Comarcal del Garraf

El passat dilluns, dia 14 de maig, els alumnes del CFGS d’Administració i Finances, van fer una sortida a l’Arxiu Comarcal del Garraf, ubicat al Castell de la Geltrú. Els alumnes la van trobar molt interessant, ja que van poder posar en pràctica tots els coneixements adquirits al Mòdul de Comunicació i Atenció del client, concretament de la unitat formativa de Gestió documental, arxiu i registre.

En aquesta visita, van conèixer les funcions d’aquest arxiu i ho van poder relacionar amb la part teòrica duta a terme en les classes magistrals d’aquesta unitat formativa, tot descobrint documents significativament antics de la nostra ciutat; tant pel vessant històric com per la part administrativa, relacionant tot el contingut amb els conceptes apresos. A més, van poder examinar documents de segles passats i van fer un repàs a la història de la nostra població amb maquetes i fotografies d’arxiu.