Visita a les coves d’Espluga de Francolí

Els dies 4 i 5 de desembre els alumnes de 1r d'ESO van fer una visita a les Coves de l'Espluga de Francolí. El dimarts 4 hi van anar els alumnes de 1r D i E i el dimecres 5, els alumnes de 1r A, B i C.

En total van ser 86 alumnes que van gaudir d'una experiència molt enriquidora, relacionada amb la temàtica de la Prehistòria que han treballat en el primer trimestre. La visita es va dividir en dues parts; una primera en la que van entrar a la Cova de Font Major, i una segona en la que van fer un taller d'arqueologia.

El món interior de la cova va ser molt divertit, perquè no només se'ls va explicar l’evolució humana des del Paleolític fins l’actualitat, sinó que ho van poder veure a través d’audiovisuals que recreaven escenes de la prehistòria amb personatges reals.

La part del taller també va resultar molt divertida, perquè els alumnes van poder posar-se a a la pell d'un arqueòleg, excavant, netejant i classificant les restes que es poden trobar en un jaciment.

Segurament amb aquesta visita han pogut experimentar i aprofundir els coneixements adquirits a la primera part del curs; i esperem que els conservin en la seva memòria.