VIATGE A FRANÇA 2022

Els alumnes francès de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat, i els que cursen Història de l’Art i Llatí, han fet una sortida a França.

La primera parada va ser Avignon, on van visitar el Pont du Gard, un excepcional pont i aqüeducte  d’època romana construït al segle I a. C.

Després de la visita van continuar cap a Orange. Allí van veure el teatre romà que millor es conserva en l’actualitat a Europa, patrimoni de la UNESCO i que manté el mur de l’escenari intacte.

A continuació es van desplaçar cap a Nîmes, coneguda com la Roma Francesa. Van visitar l’exterior de l’amfiteatre i la Maison Carreé, un temple romà del segle I a.C. en molt bon estat de conservació.

L’últim dia van visitar els Jardins de la Fontaine. Allà, en la part superior, van contemplar la Tour Magna, el castellum aquae (dipòsit d’aigua que la distribuïa a les fonts, cases i altres espais), i una porta d’entrada a la ciutat. Després van caminar fins al centre de Nîmes i van poder visitar l’interior de l’amfiteatre.

En resum, volem destacar el bon comportament de l’alumnat i l’esforç del professorat per portar a terme les activitats programades del viatge.