Vaga de docents i alumnes dies 25 i 26 de gener de 2023

Benvolguts,

Diferents sindicats han impulsat jornades de vaga en l’educació pels propers 25 i 26 de gener de 2023. Podeu consultar les principals demandes en el documents adjunt. El centre estarà obert i atendrà l’alumnat dins les sevs possibilitats amb els serveis mínims, si cal, però no es garanteix la docència en totes les hores. Us recordem que les activitats programades amb anterioritat (exàmens -sobretot els de pendents de 1r de batxillerat dijous 25- o lliurament de tasques…) es mantenen tal i com recullen les NOFC i el protocol en cas d’absència col.lectiva del centre, que també us adjunto per si és del vostre interès.

Els diferents representants de l’alumnat al centre, també s’han sumat a aquesta aturada. Els estudiants de 3r, 4t ESO, Batxillerat, CCFF i PFI informàtica que ho hagin sol.licitat a través dels seus delegats poden exercir aquest dret i justificar l’absència amb el justificant que l’alumnat recollirà dimarts a la sortida.

Salutacions,

L’Equip Directiu.