Vaga 16, 17 i 18 de setembre

Benvolgudes/famílies,

En primer lloc informar-vos que com a directora no tinc la potestat d’autoritzar o desautoritzar una vaga. Si hi ha convocatòria i la volen secundar, se’ls demana que ho informin.
Ell problema que hem tingut en aquesta ocasió és que per informar que feien vaga avui era imposible que respectessin el protocol que estableixen les nostres NOFC (Normes de Funcionament de Centre), que els demana que quan vulguin secundar una vaga, informin  la direcció del centre amb un mínim de 48 hores d’antelació, per tal de poder informar adequadament i amb prou marge a tota la comunitat educativa, famílies incloses.

Per la vaga convocada avui, demà i passat demà la informació que van fer arribar ahir és correcta en temps i forma.

Per altra banda, el professorat no fem vaga i per tant,   hi haurà activitat lectiva en el nostre horari normal per atendre a tot aquell alumnat que no vulgui secundar la convocatòria.
Disculpeu les molèsties que us hagi pogut causar el fet de que no us haguem pogut informar abans, però tot just ahir a darrera hora de la tarda l’alumnat ens manifestava la seva intenció de secundar la convocatòria.
Atentament.
l’Equip Directiu