Vaga alumnat, 13 de maig, 2021

Benvolgudes famílies, professorat i alumnat,

Alguns representants de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, 1r de Batxillerat i CCFF ha comunicat a la Direcció la intenció d’ addherir-se a la vaga del  dijous dia 13 de maig convocada pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC).

Tot i el dret de l’alumnat d’exercir aquesta voluntat, el protocol estableix que:

Aquesta decisió s’ha de comunicar a la direcció del centre, per escrit, signada pel representant escollit pel grup, amb un mínim de dos dies lectius d’antel.lació.

Donat que no s’han respectat les 48 hores prèvies a la realització de la vaga, la decisió col.lectiva en relació a la no assistència a classe no procedeix. Tot i això, l’exercici individual del dret a la jornada de vaga i la conseqüent absència al centre ha d’estar justificada per escrit per part dels majors d’edat o per part dels pares, en el cas dels menors d’edat, a l’agenda com qualsevol altre incidència que haguem de posar en coneixement del tutor.

Aquest termini previ de la comunicació hi és per poder reprogramar activitats i tenir tothom assabentat.  Per tant, l’activitat al centre demà 13 de maig es durà a terme amb tota normalitat i les activitats previstes per aquest dia (fotos orles de 4t, impartir matèria, exàmens, lliurament de tasques, activitats de tutoria…) es mantenen.