Tasques durant el confinament i altres informacions

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, desitgem que tots estigueu bé  i us sentiu forts i units davant de la incertesa i excepcionalitat de la situació.

Estem gestionant totes les instruccions que arriben des del Departament telemàticament i permanentment connectats per poder donar resposta a qualsevol dubte que us sorgeixi. De tota manera, mirem de ser prudents a l’hora d’enviar comunicats  per no haver-nos de desdir i generar encara més confusió.

Ara estem preparats per gestionar tasques que els alumnes poden anar fent cada dia, seguint una rutina que de ben segur els ajudarà a passar millor el confinament, ja que , tan no fer res, també avorreix.

Dijous 19 a migdia penjarem al web del centre i també ho enviarem per l’iEduca, tasques pels alumnes de cada curs d’ESO i Batxillerat i per matèries. Les instruccions del Departament és que han de ser tasques de consolidació i reforç, que no són avaluables i que han de ser més un entreteniment que una càrrega, ja que cal contribuir a la bona convivència a les llars.  Aprofito per demanar-vos que consulteu regularment aquesta eina que és un dels principals canals de comunicació.

Com podreu veure, hi ha un apartat amb el canal de comunicació amb el professor, així és que qualsevol incidència o dubte que tinguin els vostres fills/es el poden resoldre amb el professor directament. El professorat anirà fent retroaccions de les tasques que els vagin enviant i es mantindran en contacte amb ells pels canals establerts. Sabem que molts alumnes van marxar dijous del centre pensant que tornarien divendres i no tenen els llibres a casa. Aquesta qüestió i d’altres la poden resoldre amb el professorat directament i ell/a els proporcionarà l’ajut necessari.

L’alumnat de Cicles Formatius ja està treballant via moodle des d’ahir i en permanent contacte amb el professorat i l’Equip Directiu per resoldre qüestions sobre les FCT, estades Erasmus i aspectes que preocupen més com ara tasques dels cursos finalistes dels 2ns de cada cicle.

En aquests moments ja s’ha comunicat que s’ajorna la selectivitat i que la setmana que ve es reuniran les diferents Comunitats Autonòmiques per fixar la nova data. També ens han comunicat que la preinscripció que havia de començar aquest dilluns 23 també s’ajorna per afavorir el confinament. Però no sabem res més. Aquesta és una situació excepcional i transitòria i l’Ensenyament és una peça més d’aquest engranatge que en surt afectat, però l’Equip Directiu estarem molt pendent perquè ningú es quedi sense ser avaluat, sense notes, sense preinscripció, perquè tots hem de cuidar de tothom i ens esforçarem perquè aquesta situació afecti el menys possible al nostre alumnat.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i suport,

L’Equip Directiu