TALLER MULTICULTURAL AMB ELS ALUMNES DE L’AULA D’ACOLLIDA

ACTIVITAT SANT JORDI

TALLER MULTICULTURAL AMB ELS ALUMNES DE L’AULA D’ACOLLIDA

El passat divendres, dia 23 d’abril, vam fer una activitat molt interessant, ja que era Sant Jordi, amb els nois i noies de l’aula d’acollida.

L’activitat consistia en posar el teu nom o una frase en diferents idiomes, entre ells l’àrab, el bengalí i el xinès. Crec que aquesta activitat ens va ajudar molt, tant a nosaltres com amb els alumnes de la Sònia, per expressar-nos millor i saber d’altres cultures.

Vam estar al pati gran, a les taules de pícnic i la Sònia i la Isabel Mitjans, que és la nostra tutora, ens van repartir cartolines i retoladors per posar els noms o frases i a més a més un full on ens guiàvem per escriure bé el que desitjàvem. En aquest paper, els alumnes de la Sònia, que són la Salma, la Nada, el Protoy, el Zhuo-Yi, l’ Assem i el Bilal van utilitzar els seus idiomes per escriure el nostre nom i poder-nos ajudar.

Per la nostra part l’activitat va ser molt didàctica i complexa. Ens va agradar molt!!!!