Sortida al Museu de la Música amb els alumnes de 1r d’ESO

Els dies 31 de gener i 1 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO  vam anar a visitar i a fer una activitat al Museu de la Música de Barcelona. Quan vam arribar -després d’un divertit viatge en tren i en tramvia- vam esmorzar i, tot seguit, vam entrar al museu per torns. La professora de música, la Isabel Mitjans, i el professor de Tecnologia, l’Àlex del Amo, ja ens havien explicat que hauríem d’omplir un dossier un cop fóssim dins. Vam fer les activitats -entre elles identificar diferents instruments i saber a quina família pertanyien- que ens van permetre aprendre molt sobre la música. Els últims quinze minuts van ser els millors: ens van deixar tocar alguns instruments, com ara la guitarra elèctrica, el piano i l’arpa… Vam fer molt xivarri!

Aquells dies ens vam relacionar molt alumnes de diferents classes, va ser una experiència divertida i interessant.

Ah, i les nostres tutores i tutors també s’ho van passar molt bé!

Nura Martínez i Marc Palacios