Sortida a Cosmocaixa d’alumnes de 4t d’ESO

Hem tornat a Cosmocaixa! Aquesta vegada amb els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa de Física i Química, i hem visitat novament la nostra amiga Marie Curie i els nostres amics Einstein i Darwin, que ja  estaven esperant impacients la nostra cita anual!

Bé, malgrat que sempre ens agrada tornar a veure’ls, la finalitat no era aquesta sinó  la d’assistir al taller de “So i Acústica”, en què a través d’una sèrie d’experiments molt interessants, els alumnes poden comprendre millor què és el so i quines són les seves característiques, tot participant d’una forma molt activa.

Aquest taller -com d’altres a què hem assistit-  resulta sempre  molt amè i engrescador, i és valorat molt positivament per part dels alumnes; d’aquí la nostra assiduïtat.

Enguany hem aprofitat l’estada a Cosmocaixa per a visitar l’exposició temporal que commemora el 50è aniversari de l’arribada de l’home a la Lluna. Una exposició que ens mostra tot allò que sabem avui dia del nostre satèl·lit, però també com es va preparar el viatge espacial ara fa mig segle: com era la vida dels astronautes a bord, què menjaven, etc. Els alumnes també en van gaudir molt.

Per tant, ens mantindrem fidels a Cosmocaixa !