Sortida a Carcassonne

Els dies 17 i 18 de novembre els alumnes de 1r i 2n d’ESO que cursen l’assignatura de francès van realitzar una sortida a Collioure, Lagrasse i Carcassonna. Primer ens vam aturar a Collioure, on vam veure el poble i, després, vam visitar la tomba d’Antonio Machado, malgrat que el Xavier Ayllon es va perdre pel camí. A continuació, ens vam dirigir cap a Lagrasse, un petit poble molt ben conservat. Aquí passejàrem per les riberes del riu i vam travessar un parell de ponts. Per últim, arribàrem a Carcassonna, ja de nit. L’endemà vam fer una visita guiada per la citté de Carcassona i també la part nova de la ciutat on hi ha canal Du Midi. Abans de partir, vam dinar a un centre comercial i vam realitzar petites compres. L’alumnat es va portar molt bé.

carcassonne1 carcassonne2 carcassonne3img-20161117-wa0000carcassonne4 carcassonne5