REUNIONS INFORMATIVES ESO i BATXILLERAT 10 DE SETEMBRE, 2020

Benvolgudes famílies i alumnat,

Dilluns 14 de setembre comencem el curs. L’actuació responsable de tots i totes és essencial per protegir-nos entre tots. Per tal que això sigui, així l’actuació responsable de tots i totes és essencial per protegir-nos entre tots. Per això caldrà seguir tota una sèrie de mesures que estan detallades en el Pla d’Actuació que dimecres 9 de setembre presentem al Consell Escolar, les més rellevants de les quals són:

• L’ús obligatori de la mascareta en sortir de casa i en tots els espais del centre
  • El rentat de mans de manera freqüent i sistemàtica
  • El control de temperatura a casa i si és superior a 37,5ºC, no venir al centre
  • El distanciament social
  • La desinfecció i ventilació d’espais

Totes aquestes mesures i d’altres que es concreten en el Pla d’Actuació, han de ser assumides per tots els membres de la comunitat educativa i la família, com és habitual, hi juga un paper molt important. En aquests sentit i per tal de fer palesa l’assumpció d’aquesta responsabilitat col·lectiva, el dimarts 15 caldrà que envieu la Declaració Responsable que us adjuntem al correu que el tutor/a facilitarà als vostres fills el primer dia de classe.

A l’enllaç del web  https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ciutadania/salut-escola/informacio-per-a-families podeu consultar el document  Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles amb un resum de totes aquestes mesures i tot el que fa referència al procediment que cal dur a terme en cas de detectar un cas de covid-19 al centre. També podeu consultar la infografia o guia ràpida de mesures extraordinàries i l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació” amb informació complementària també important.

Sabem que teniu molts dubtes i l’equip del Joaquim Mir hem estat treballant de valent per poder resoldre’ls tan bé com hem sabut.  Amb tot, no hem tingut massa temps d’explicar-vos-ho. Per tant, us convidem a una reunió virtual el dijous 10 de setembre per explicar-vos com serà l’inici de curs i les mesures excepcionals que hem pres degut a l’excepcionalitat del moment. Podeu enviar des d’ara mateix una pregunta de caire general per tal que sigui resposta al llarg de la reunió. Totes les qüestions sobre temes particulars les podreu adreçar als tutors  properament

Molt cordialment,

L’Equip de l’INS Joaquim Mir