RECONEIXEMENT DELS PRIMERS AGENTS ENERGÈTICS PELS ALUMNES DE 4T D’ESO AA

Estem molt contents, doncs l’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre ha rebut formació en temes d’energia, estalvi energètic i conscienciació  per fer front a l’emergència climàtica i alhora contribuir, amb la seva implicació activa, a la millora d’aquesta problemàtica.

El grup ha participat en diverses sessions de formació amb l’objectiu de conèixer els grans problemes ambientals, vinculats a la situació d’emergència climàtica global, els principals moviments d’activisme social i ambiental per fer front al canvi climàtic i la pobresa energètica.

També han realitzat sessions pràctiques sobre consums energètics, eficiència energètica i la factura elèctrica, així com una visita guiada a la instal·lació solar fotovoltaica del Conservatori Municipal  per a conèixer el seu funcionament.

Aquesta proposta educativa està emmarcada en la metodologia pedagògica de l’Aprenentatge Servei, dirigit a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO en el marc del Servei Comunitari.