RECEPTES DE CUINA EN ANGLÈS

Els professors de música i anglès han fet un projecte amb els alumnes de 1r en què havien de muntar un vídeo d’una recepta de cuina en anglès, treballant la llengua, l’àudio i el vídeo.

Així ens ho explica l’Àlex Rovira, un dels alumnes participants:

“L’Activitat que havíem de fer consistia en una recepta de cuina, una activitat conjunta d’anglès i de música. Aquest projecte s’havia de fer en grups reduïts, era recomanable fer-ho amb parelles. Aquest projecte t’endinsava en el món de l’Audacity, un editor de so, per part de música, i per part d’anglès, ajudava en la pronunciació i la fluïdesa. A mi personalment m’ha semblat un projecte original i divertit, haver- de coordinar amb un amic, ha sigut una bona experiència.”

Cliqueu a les receptes següents per gaudir-ne i aprendre a preparar plats deliciosos:

Carbonara spaguetti

Lemon cake