Participació en el Fòrum de Centres de Secundària 2018

Dimecres 11 d’abril ha tingut lloc el Fòrum de centres de secundària, que es realitza a Vilanova dins del programa de l’Agenda 21 Escolar. Els ecodelegats del Mir hi hem participat juntament amb companys d’altres quatre centres de la ciutat. Enguany el centre d’interès era “Un Planeta Sense Plàstics”.

Val a dir que la jornada ha estat un èxit: hem escoltat, hem opinat, hem conegut ecodelegats d’altres instis, ens hem posat d’acord a l’hora de treballar, hem aportat idees i hem acabat exposant la nostra proposta del que entenem per un “Institut Ideal”. N’hem sortit molt contents.

Dos factors han ajudat molt a convertir aquest fòrum en una jornada enriquidora i divertida alhora. El primer ha estat el lloc escollit per a la trobada: el Molí de Mar és un espai situat en un entorn privilegiat. El segon factor ha estat la Cecília,coordinadora de la trobada i de l’Agenda 21, que un cop més ens ha encomanat la seva energia i les ganes de fer-ho bé i de ser millors. Gràcies, Cecília.