Neteja del bosquet d’eucaliptus

Un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat L i M van participar el dia 20 de febrer de 2021 en una neteja del bosquet d’eucaliptus, prop del càmping  Racó del Mar. És una zona de gran interès paisatgístic i que estava molt deteriorada per les deixalles. Van intervenir una seixantena de persones de diferents edats i condicions, però tots amb l’ànim de protegir el nostre patrimoni natural. Equipats amb pinces, guants i bosses de ràfia o de brossa van recollir uns 400 quilos de brossa de tot tipus: papers, plàstics, vidres, llaunes, cadires, televisions, mòbils, etc.

De fet aquesta iniciativa, promoguda per l’Associació Custòdia Platges Garraf, ja fa temps que es porta a terme i el nostre alumnat ha participat en nombroses ocasions acompanyat dels professors Sergio Pueyo i Vicent Pardines, tutors dels grups de 2n de Batxillerat, netejant altres zones de Vilanova, com les platges, l’Ortoll i els Colls.

Des del centre volem donar les gràcies a aquests alumnes i professors tan implicats.