MATRÍCULA DE CICLES FORMATIUS 22/23

Benvolgudes famílies,

Del 11 al 15 de juliol l’alumnat de CONTINUÏTAT i del 18 al 22 de juliol la RESTA d’alumat,  que resulti admès als CICLES FORMATIUS DE GRAU MIG a l’institut Joaquim Mir, per primera vegada, segons l’assignació publicada el dia 08/07/22, ha de formalitzar la matrícula.

Del 18 al 22 de juliol l’alumnat que que resulti admès als CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR a l’institut Joaquim Mir, per primera vegada, segons l’assignació pendent de publicació el dia 15/07/22  ha de formalitzar la matrícula.

En cas de NO formalitzar la matrícula, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, i no es té opció a la llista d’espera. Per a qualsevol reclamació al respecte, cal adreçar-se a la Comissió de Garanties d’Admissió Post obligatòria, la seu de la qual és a l’Institut Joaquim Mir (veure la pàgina web).

Per matricular-se a l’institut cal seguir les instruccions següents  D149-Matrícula Cicles Formatius Alumnat nou