MATRÍCULA DE BATXILLERAT 22-23

Benvolgudes famílies,

Del 23 al 29 de juny s’ha de formalitzar la matrícula de l’alumnat que s’inscriu al BATXILLERAT del Joaquim Mir.
Tan si és primera o una altra opció, cal matricular-se dins del període establert. En cas de no formalitzar la matrícula, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada i no es té opció a la llista d’espera. Per a qualsevol reclamació al respecte, cal adreçar-se a la Comissió de Garanties d’Admissió Post obligatòria, la seu de la qual és a l’INS Joaquim Mir (veure web)
Per matricular-se a l’INS Joaquim Mir, cal que:
1. Llegiu les instruccions al D135-Manual Matrícula BATXILLERAT.docx
2. Tal i com diu el manual, ompliu el FULL DE MATRÍCULA D76-1BAT HS 2022 HUMANÍSTIC i SOCIAL  i D75-1BAT CT 2022 CIENTÍFIC TECNOLÒGIC  si us matriculeu a 1r, i els D131-2BAT CIENTÍFICO TÈCNICD132-2BAT HUMANÍSTIC SOCIAL si us matriculeu a 2n, segons la modalitat i envieu-ho a l’adreça del secretaria: secretaria@insjoaquimmir.cat amb l’assumpte: MATRÍCULA BATXILLERAT, juntament amb tota la documentació. L’alumnat repetidor no cal que aporti la documentació.
         3. Responeu el FORMULARI segons el curs en el qual us matriculeu,  l’enllaç del qual es troba en el manual.

4. Consulteu la llista de llibres i material  específic i com adquirir-los a la web del centre: finals de juny.

5. Més endavant, rebreu l’accés a la plataforma de pagament TPVESCOLA per pagar les sortides, llicències digitals i la quota voluntària de l’AFA.

6. Més endavant, rebreu l’accés a la plataforma de comunicació i seguiment IEDUCA.

Per tal d’aclarir alguns aspectes sobre el funcionament del centre i l’inici de curs, us convoquem a una reunió per al nou alumnat i les famílies el dia 6 de juliol a les 11h al centre.